Минулого тижня відкриття відбулося в Олександрії, Новомиргороді та Сумах. МХП продовжує дивувати: тепер у нових магазинах не тільки найбільший вибір м’яса, м’ясні сомельє замість продавців, а й VR-ігри в кожній точці, а в деяких — і шаурма.
“Це історія радше про новий рівень сервісу, ніж про товари”, — сказав голова правління МХП Юрій Косюк.
“М’ясомаркети” по всій Україні активно розвивають концепцію крамниць нового формату, аби гарантувати своїм відвідувачам найприємніші емоції та зразкове обслуговування. Зближуватися з клієнтами та хоча б трішки полегшувати їм життя — амбітна ціль “М’ясомаркетів”.
Дмитро Морозов це коментує лаконічно: “Ми хочемо розв’язати хоча б одну проблему в житті людини — відповісти на запитання: „Чим смачним сьогодні нагодувати сім’ю, пригостити друзів і як заощадити час на підготовку?“”
Аби заощадити клієнтові час і сили на приготування їжі, сомельє пропонують замаринувати м’ясо просто в магазині. Вдома потрібно буде лише покласти його на пательню і менш ніж за годину насолоджуватися смачною вечерею.
“Ми 17 років працюємо разом. Звісно, клієнтські настрої змінюються, трансформується й бізнес. Ми перетворили помилки на досвід, удосконалили сервіс і запускаємо новий проект — „М’ясомаркет“. Я вважаю, що зараз це найкращий формат м’ясних магазинів”, — розповів партнер-франчайзі МХП в Олександрії Сергій Потапов.
Один похід до магазину забезпечить повноцінний продуктовий кошик до столу. У гастро-бутіках можна придбати різноманітне м’ясо (птицю, свинину, яловичину, тушки кроликів і перепілок), продукти ТМ “Бащинський”, ТМ “Секрети Шефа”, ТМ “Наша Ряба”, ТМ “Легко!”, напівфабрикати. Крім цього, представлено цілий ряд різних супутніх товарів: бакалія, овочі, фрукти, соуси, приправи, випічка, яйця, молочні продукти, напої, снеки.
У новому “М’ясомаркеті” в Сумах тепер можна придбати навіть шаурму, яку тут готують за авторським рецептом. М’ясо для шаурми печуть на вертикальних грилях, додають свіжі овочі, зелень та особливі соуси — розроблені технологами МХП. Приготована у чистих та безпечних умовах, тільки зі свіжих продуктів, подається у лаваші, піті або булочці — шаурма від МХП дає заявку на лідерство у street-food форматі. Шаурмистів будуть навчати єдиному стандарту якості МХП у Döner Market, що відкрився 23 вересня у Києві.
“Сучасний ритм життя підштовхує нас давати покупцеві більше, ніж звичайний м’ясний магазин”, — зазначив на відкритті колабораційного магазину “М’ясомаркет-М’ясорубка” партнер-франчайзі МХП у Сумах Максим Сидоренко.
З “М’ясомаркетом” похід за продуктами перетвориться на приємне проведення часу для кожного члена сім’ї. Так, діти більше не нудьгуватимуть між м’ясними вітринами. У нових точках в Олександрії, Новомиргороді та Сумах є VR-ігри. Поки батьки консультуються у м’ясного сомельє, дітлахи можуть пограти на віртуальних музичних інструментах.
Ультрасучасний м’ясний бутік можна відвідати в Сумах, Ковелі, Миколаєві, Дубно, Черкасах, Кропивницькому, Києві, Одесі, Новомиргороді, Олександрії. Вже працює 12 “М’ясомаркетів” у різних куточках країни, а до кінця року планується щонайменше 50.