ukenru
longmixer-vraziv-spozhivachiv-provokatsiynim-dizaynom

LONGmixER вразив споживачів провокаційним дизайном

 • 43256 переглядiв

КИЇВ. 5 червня. УНН. Бренд LONGmixER презентував нову лінійку барних коктейлів LONGmixER BAR в крафтовому дизайні. Про це йдеться у релізі бренду, передає УНН.

У серію LONGmixER BAR увійшли кращі класичні коктейлі, які вважаються найпопулярнішими в світі і користуються великим попитом у найбільш культових барах, а саме Mojito, Pina Colada, Gin Fizz, Singapore Sling, зазначили виробники напою.

“Відомо, що дизайн упаковки, як один з ключових аспектів маркетингу, є основним фактором успіху продукту та відіграє вирішальну роль в прийнятті рішення при покупці, в той час як споживач стоїть перед полицею з товаром в магазині.

Саме тому бренд LONGmiXER презентував нову лінійку класичних газованих коктейлів LONGmixER BAR в нестандартному дизайні, який виконаний у популярному стилі Pop-Art з використанням зображень відомих античних скульптур”, — йдеться у релізі.

Головна ідея дизайну полягає в тому, що LONGmixER BAR настільки “смачний, привабливий та освіжаючий”, що навіть скам’янілі боги та філософи не можуть втриматися, щоб не скуштувати пляшечку в тихому заміському барі, пояснили автори проекту.

“Крім того, кожному відомо, що Mojito завжди було улюбленим напоєм Венери Мілоської, а авторство коктейлю Gin Fizz і зовсім приписують особисто Нептуну. Також ходять чутки, що Цицерон починав свій день з ковтка холодної Pina Colada”, — зауважили творці напою.

Нагадаємо, вітаючи своїх клієнтів із Новим Літом, бренд LONGmixER випустив нову серію найпопулярніших барних коктейлів LONGmixER BAR.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу