longmixer-vraziv-spozhivachiv-provokatsiynim-dizaynom

LONGmixER вразив споживачів провокаційним дизайном

 • 43256 переглядiв

У серію LONGmixER BAR увійшли кращі класичні коктейлі, які вважаються найпопулярнішими в світі і користуються великим попитом у найбільш культових барах, а саме Mojito, Pina Colada, Gin Fizz, Singapore Sling, зазначили виробники напою.

“Відомо, що дизайн упаковки, як один з ключових аспектів маркетингу, є основним фактором успіху продукту та відіграє вирішальну роль в прийнятті рішення при покупці, в той час як споживач стоїть перед полицею з товаром в магазині.

Саме тому бренд LONGmiXER презентував нову лінійку класичних газованих коктейлів LONGmixER BAR в нестандартному дизайні, який виконаний у популярному стилі Pop-Art з використанням зображень відомих античних скульптур”, — йдеться у релізі.

Головна ідея дизайну полягає в тому, що LONGmixER BAR настільки “смачний, привабливий та освіжаючий”, що навіть скам’янілі боги та філософи не можуть втриматися, щоб не скуштувати пляшечку в тихому заміському барі, пояснили автори проекту.

“Крім того, кожному відомо, що Mojito завжди було улюбленим напоєм Венери Мілоської, а авторство коктейлю Gin Fizz і зовсім приписують особисто Нептуну. Також ходять чутки, що Цицерон починав свій день з ковтка холодної Pina Colada”, — зауважили творці напою.

Нагадаємо, вітаючи своїх клієнтів із Новим Літом, бренд LONGmixER випустив нову серію найпопулярніших барних коктейлів LONGmixER BAR.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    LONGmixER вразив споживачів провокаційним дизайном

     • 43256 переглядiв

    В окупованому Криму знесли недобудовану мечеть

     • 10316 переглядiв

    "Ролан Гаррос": Цуренко знялася з матчу через травму

     • 8809 переглядiв