“Дітей, яких зі звичайних шкіл починають підвозити в опорні, наприклад із поглибленим вивченням іноземних мов, мають адаптувати до нових умов і давати можливість надолужити матеріал”, — цитує прес-служба Л.Гриневич.
На думку міністра, школи мають особливо зважати на це під час конструювання власних навчальних планів.
“Зараз у нас існує жахлива нерівність у початковій школі, коли дітей за незрозумілими конкурсами відбирають у спеціалізовані школи, де вони мають значно більше годин на вивчення предметів і на них виділяється більше грошей. Хоча абсолютно зрозуміло, що визначити сильні сторони дитини у шість років практично неможливо”, — додала міністр.
Також у повідомленні прес-служби додали, що у 2017 році на обладнання природничо-математичними кабінетами виділено 300 млн грн та ще 200 млн — на закупівлю автобусів.