Завдяки партнерству з Ticketmaster користувачі з 21 країни зможуть купувати квитки на події безпосередньо через TikTok. Про це повідомили Тechcrunch, пише УНН.
Дозволяючи шанувальникам купувати квитки безпосередньо через TikTok, ми даємо артистам можливість охопити покупців квитків абсолютно по-новому та змінити гру для живих подій у всьому світі
Деталі
Ще в 2022 році в США TikTok і Ticketmaster запустили функцію продажу-купівлі квитків на події, які люди побачили в соціальний мережі безпосередньо в TikTok, не виходячи з програми.
Після тестування ця функція доступна у Великій Британії, Ірландії, Австралії, Німеччині, Франції, Канаді, Мексиці, Австрії, Бельгії, Чехії, Данії, Фінляндії, Італії, Нідерландах, Новій Зеландії, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Іспанії та Швеції.
Тепер блогери в цих країнах можуть використовувати функцію продажу квитків Ticketmaster, щоб рекламувати свої концерти та зв’язуватися з новими та наявними шанувальниками на платформі TikTok.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ілон Маск заінтригував великим оновлення алгоритмів рекомендацій у соцмережі Х