Згідно з рейтингом, вартість бренду китайського гіганта в сфері телекомунікацій Tencent склала 179 млрд доларів США, що на 65% більше в порівнянні з минулим роком. У той час як нематеріальний актив одного з лідерів в області електронної комерції КНР Alibaba оцінюється в 113,4 млрд дол. — це на 92% перевищує показник попереднього звітного періоду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Китаї здійснили перший телефонний дзвінок у мережі 5G
“Бренди, які виграють у сучасну епоху маркетингової розвідки (Marketing intelligence, MI, розвідка ринку, постійний збір інформації про зміни зовнішнього середовища), в тому числі такі компанії як Tencent і Alibaba, ставлять споживачів у центр всіх своїх бізнес-процесів”, — цитує газета Доріна Вана, главу підрозділу BrandZ дослідницької компанії Kantar Millward Brown, що займається складанням рейтингу. “Ці компанії використовують свої технологічні розробки, щоб краще зрозуміти потреби клієнтів і застосувати цю інформацію для створення цілої екосистеми послуг, здатної більш якісно задовольнити попит аудиторії”, — зазначив експерт.
Як повідомляє газета, у 2006 році в BrandZ Top 100 входила тільки одна компанія з Китаю — мобільний оператор China Mobile. Цього року рейтинг налічує 14 китайських учасників, найбільше зростання серед яких продемонстрував розташовани на 59-му рядку списку представник ринку електронної комерції КНР JD.com. Вартість бренду компанії за останній рік зросла на 94% до 21 млрд доларів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Китаї розробляють нові військові технології
Відзначається, що “вісім позицій з першої десятки зайняли технологічні компанії”. Крім китайських учасників у топ рейтингу також увійшли Google (302 млрд дол.), Apple (300,6 млрд дол.), Amazon (207,6 млрд дол.), Microsoft (200,1 млрд дол.), Facebook (162,1 млрд дол.), Visa (145, 7 млрд дол.), MacDonalds (126,1 млрд дол.) і AT&T (106,7 млрд дол.).