Абоненти "Київстар" тимчасово не можуть скористатися зв'язком від інших операторів через внутрішній роумінг, через збій в роботі мобільного оператора. В коментарі кореспондентці УНН завідувачка сектору комунікації Мінцифри Юлія Абрамова пояснила, що це пов'язано з тим, що компанія наразі не може відправляти інформацію про своїх абонентів.
Нацроумінг не працює через те, що мережа Київстару не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою. Тобто проблема зі звʼязком вплинула і на інші сервіси, такі як нацроумінг
Деталі
Юлія Абрамова зауважила, що це тимчасова проблема. Наразі над її вирішенням активно працюють всі спеціалісти компанії Київстар, тому незабаром надання послуг має відновитися.
Також завідувачка сектору комунікації повідомила:
"Після вирішення поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як в подальшому можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком".
Нагадаємо
Сьогодні зранку у компанії "Київстар" (Kyivstar) офіційно підтвердили технічний збій у мережі.
Згодом мобільний оператор пояснив масштабний збій потужною хакерською атакою та заявив, що працює над відновленням і виплатить компенсації постраждалим абонентам.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ситуація з Київстаром: джерела заявляють про обшуки в компанії