“Ще в 2015 році за допомогою Світового банку розроблена транспортна стратегія Києва. І де вона? Поклали цю стратегію в шафу, там вона і припадає пилом. А я витягну її з шафи, і ми кожен день покроково будемо її реалізовувати.
Для початку — будівництво перехоплюючих парковок на в’їзді до Києва. Це недорогі проекти, які можуть швидко дати віддачу. Це може значно зменшити затори в місті. На прикладі Лондона і Варшави ми знаємо, як це працює.
Планую, що в перший же рік побудуємо мінімум 10 таких паркувань”, — сказала вона.
Також, пом’якшити проблему з заторами в столиці, Верещук пропонує за допомогою електротранспорту.
“Плюс до всього ми можемо пом’якшити проблему з заторами, надавши людям альтернативу. Наприклад, дозволивши їздити на мікромобільних засобах пересування — електроскутерах, гіроскутерах, велосипедах.
Це все — частина зеленої стратегії міста, прихильницею якої я є. Реалізувати цю стратегію можна було давним-давно. Ви тільки вдумайтеся: для запуску всієї велосипедної стратегії Києва потрібен був всього 1 млрд грн”, — уточнила вона.
Нагадаємо, серед своїх пріоритетів на посаді мера Ірина Верещук назвала реконструкцію Бортницької станції аерації, добудову будівлі Центру інфекційних хвороб Олександрівської лікарні і будівництво сміттєпереробного заводу.
Також нагадаємо, згідно з опитуванням “Рейтинг”, діяльністю Кличка на посаді мера не задоволені майже 40% киян.