За даними аналітиків, основну групу покупців вітчизняних брендів горілки складають чоловіки у віці від 20 до 50 років.
"В залежності від віку змінюється тенденція споживання напою. Якщо молодь вживає горілку переважно в складі коктейлів, то люди старшого покоління п'ють продукт в чистому вигляді. Рівень попиту на горілку не залежить від сезону. Деяке збільшення купівельної активності в цьому секторі спостерігається лише перед святами", - йдеться в дослідженні.
Також, згідно з даними Pro-Consulting, продукт ТМ "Medoff" обирає кожен п'ятий українець.
Близько 20% опитаних респондентів заявили, що віддають перевагу горілці саме цієї торгової марки.
За словами генерального директора компанії Eastern Beverage Trading Ольги Івушкіної, своїм успіхом бренд "Medoff" зобов'язаний унікальної м'якості напою.
"Medoff" став брендом №3 в перевагах українців завдяки своїй унікальній м'якості, яка досягається за допомогою застосування спеціальної технології виробництва. А стандарти, які дотримуються при виробництві горілки, дозволяють гарантувати її високу якість", - уточнила вона.
Додамо, що Medoff щорічно завойовує нагороди міжнародних дегустаційних конкурсів.
"Наші перемоги на міжнародних дегустаційних конкурсах - це підтвердження того, що Medoff дійсно є однією з кращих українських горілок. Тільки протягом 2017 року, бренд завоював 16 медалей престижних конкурсів, що проходили у США, Бельгії, Англії, Франції, Німеччини та Австралії" , - розповіла Івушкіна.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, за всю історію свого існування горілчаний бренд Medoff має вже понад 60 нагород міжнародних дегустаційних змагань.