“Ми навряд чи будемо це (проводити соцопитування між турами та оприлюднювати результати — ред.) робити. У нас немає на це фінансів”, — сказала Бекешкіна.
Нагадаємо, перед першим туром президентських виборів в України проводилась ціла низка опитувань громадян з метою визначення електоральних уподобань. Результати опитувань представили щонайменше п’ять різних служб, зокрема група “Рейтинг”, Центр Разумкова, КМІС, Соціологічний моніторинг та ін.
Дані соцопитувань доволі часто суттєво різнилися навіть серед лідерів перегонів, окремі рейтинги ставили на третю сходинку, наприклад, Юрія Бойка, тоді як Юлія Тимошенко ледь набирала 8% голосів опитаних респондентів. Або ж навпаки, прогнозувалося проходження Тимошенко до другого туру. Через такі розходження багато експертів та політиків заговорили про маніпуляції з боку соціологів.
Як повідомляв УНН, у ЦВК офіційно оголосили про проведення другого туру.