GREEN DAY EVOLUTION - преміальна горілка з особливою філософією, яка відрізняється серед безлічі інших українських виробників.
Бренд створений з високою метою: дати споживачам міцний напій високої природної чистоти, який можна пити, не побоюючись наслідків; який пропагує особисту свободу кожного. Саме завдяки цьому позиціонуванню, Green Day доволі швидко здобув велику кількість справжніх прихильників.
Українці добре знаються на алкогольній продукції, і ринок пропонує велику кількість горілки різних цінових категорій, також "наступає" імпорт. Зайняти свою нішу за рахунок якості продукту, привабливості дизайну, при досить високій ціні - складне завдання. Але Green Day це вдалося. А це означає, що бренд на правильному шляху.
Що ж такого особливого є в продукті, за який велика частина споживачів готова платити більше? Відповідь: найвища якість горілки, дизайн, не схожий на конкурентів, послідовність у просуванні на ринку і головне - постійна націленість на розвиток, віра в те, що можна зробити ще кращою, здавалося б, уже досконалу горілку.
"Еволюція означає Розвиток. Green Day знає, як потрібно розвиватися, це частина його філософії. А це означає, що ранок для його споживача завжди буде добрим", - наголошує Черток Фелікс Борисович, співвласник Торгового Дому "АВ".
Серія Green Day Evolution повною мірою відображає цю філософію. У цій лінійці Green Day вирізняється навіть в амбітних назвах: "Planet", "Evolution", "Discovery" - це рецептурна вершина білих класичних горілок з особливою м'якістю і чистотою, які відмінно п'ються в різних куточках світу. А зручна ергономічна пляшка з високотехнологічною етикеткою має привабливий і гідний вигляд на тлі провідних світових виробників.
Амбіції у Green Day дуже високі, адже смак цієї горілки кращий, ніж у відомих імпортних горілок.
Технологія виробництва GREENDAY сертифікована за міжнародними екологічними стандартами ISO 14024, прийнятими в 56 країнах світу. Її виробництво не має шкідливого впливу на навколишнє середовище. До складу горілки входять тільки натуральні інгредієнти, безпечні для організму людини.
Відсутність похмільного синдрому за умови помірного споживання – це одна з унікальних особливостей GREENDAY. Вміст альдегідів і сивушних масел у 2,5 рази нижчий, ніж затверджено в ДСТУ! Для покупців це означає гарне самопочуття після споживання.
Із споживачем бренд розмовляє сучасною мовою. Комунікації GREENDAY послідовні та вчасні, добре розуміються прихильниками горілки. Лідерські амбіції, інноваційні ідеї, відповідальність та постійний профессійний розвиток, роблять GREENDAY особливим на українському ринку, для якого ціль - це не просто мрія, а обов’язковий результат.
Ексклюзивним дистриб'ютором горілки Green Day на території України є Торговий дім АВ – він є сильним та досвідченим дистриб’ютором алкогольних брендів високої якості в Україні, з перевіреною часом репутацією, виконуючи свої обов’язки навіть в умовах війни. Багатий та унікальний досвід роботи на алкогольному ринку з переконливими цифровими показниками продажу відомих, популярних у споживачів українських бренді, ADJARI, HELSINKI, UKRAINKA та DOVBUSH робить компанію однією з найпотужніших у галузі
Популярні

Нічна атака по Одесі: троє постраждалих, пожежі у житлових будинках
• 3910 переглядiв

Байден вперше публічно виступив після відходу з посади президента США
• 4852 переглядiв
У Кракові українець спричинив масштабну ДТП: 19 постраждалих
• 10916 переглядiв
Новини по темі
Еволюція найкращої горілки
• 25130 переглядiв
Канада виділить Україні військову допомогу на понад 947 млн доларів
• 21012 переглядiв
Окупанти атакували середмістя Херсона: влучили у житлові будинки
• 21172 переглядiв
Схема оповіщення населення через зліт МіГів не зміниться - Ігнат
• 19432 переглядiв
Microsoft домігся повернення Альтмана в OpenAI після скандального звільнення
• 20237 переглядiв
"Ми вже там": у ГУР розкрили підтекст нового відео з Кримським мостом
• 20095 переглядiв