“Ми взаємодіємо з національними міністерствами охорони здоров’я і такими організаціями, як ВООЗ, ЮНІСЕФ та Центром по контролю і профілактики захворювань (CDC), щоб допомогти їм отримувати оперативну і точну інформацію про новий коронавірус. Ми надаємо ВООЗ можливість публікації такої кількості безкоштовних оголошень, яка їм необхідна для реагування на коронавірус”, — написав Цукерберг. Крім того, за його словами, компанія має намір розвивати співпрацю з світовими експертами в галузі охорони здоров’я.
“Ми зосереджені на тому, щоб кожен міг отримати доступ до достовірної і точної інформації. Якщо ви шукаєте відомості про коронавірус в Facebook, ви побачите спливаюче вікно, яке перенаправить вас на сайт ВООЗ або місцевих органів охорони здоров’я для отримання останніх даних”, — зазначив Цукерберг . “Якщо ви перебуваєте в країні, в якій, згідно з ВООЗ, виявлена передача (вірусу) від людини до людини, ви також побачите це в своїй стрічці новин”, — додав він.
Глава Facebook також підкреслив, що соціальна мережа видаляє неправдиву інформацію про поширення нового коронавірусу і “теорії змов”, а також блокує рекламні оголошення компаній, які намагаються використовувати ситуацію, що склалася у власних цілях. Під блокування потрапляють, наприклад, такі повідомлення, в яких стверджується, що той чи інший лікарський препарат може вилікувати хворобу.
“Ми знаємо з попереднього досвіду виникнення надзвичайних ситуацій з країн, де вже були зафіксовані спалахи коронавірусу, що під час кризи люди покладаються на засоби зв’язку навіть більше, ніж зазвичай. Це означає, що ми не тільки допомагаємо людям отримати доступ до інформації, а й несемо відповідальність за те, щоб наші послуги були стабільними і надійними”, — резюмував Цукерберг.