ekspert-pro-torgivlyu-statusom-sponsora-ffu-stav-instrumentom-zaroblyannya-groshey-konkretnimi-lyudmi

Експерт про торгівлю статусом "спонсора": ФФУ став інструментом заробляння грошей конкретними людьми

 • 28379 переглядiв

Так, ТОВ “ФФУ Маркетинг” за процедурою закупівель в одного учасника нещодавно продала статус “Преміум-спонсора Національної збірної України” державному “Укргазбанку” за 600 тис. грн.

Раніше, за словами Кекса, схожими питаннями футбольного брендингу у ФФУ займалася інша компанія “Україна Футбол Інтернешнл”.

“Україна Футбол Інтернешнл” перестала виконувати звичну їй діяльність два роки тому. УФІ була комерційним партнером Федерації, брала на себе виконання широкого спектра зобов’язань. Фактично усі фінанси йшли через цю організацію.

Наразі, керівником нової комерційної дочки ФФУ — “ФФУ-Маркетинг” є екс-співробітник УФІ Роман Волинець. Тобто вивіска змінилася, а люди, пов’язані зі скандалами та схемами, залишилися. А маркетингом ФФУ як не вміла займатися, так і не вміє. Тому що результатом діяльності ФФУ та її комерційних партнерів не є розвиток футболу, як це має бути.

В іншому випадку ми би стали свідками нормальної емблеми, топового технічного спонсора, стильного дизайну форми збірної, якісної та цікавої активації спонсорства. Але якщо професійне ставлення до роботи відсутнє - великі спонсори не прийдуть.

Я не думаю, що державний “Укргазбанк” з цієї співпраці може повернути собі вкладені кошти через клієнтів. Не знаю, була це якась схема або ні, але потрібно лише базово розумітися на брендінгу, щоби триматися від ФФУ якомога далі“, — зазначив він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Комерційна дочка ФФУ торгує статусом “Преміум-спонсор Національної збірної з футболу” 

За словами Кекса, чинне керівництво ФФУ довело Федерацію до шокуючого стану, чим, по суті, знищило “майданчик для передвиборчої агітації”.

“ФФУ — це інструмент для заробляння грошей конкретними людьми. Є авторитетні журналістські розслідування, які демонструють шокуючий стан справ у ФФУ. Але є проблема і для самого Павелка. Точніше для його "керівництва". Адже він знищив майданчик для передвиборної агітації, яким мав стати український футбол”, — резюмував експерт.

Нагадаємо, що за процедурою закупівель в одного гравця, ТОВ “ФФУ Маркетинг” нещодавно освоїло 25 млн грн зі столичного бюджету: на “формування позитивного іміджу України під час проведення футбольного фіналу ЛЧ УЄФА”. 

Також нагадаємо, у Київраді закликали внести комерційну “дочку” ФФУ у чорний список підрядників та взагалі заблокувати компанії (ТОВ “ФФУ Продакшн”) доступ до тендерних процедур. 

Українські Національні Новини

Суспільство

    Популярні

    Новини по темі

    Прем'єр Грузії подав у відставку

     • 8663 переглядiв

    Стало відомо, як Facebook стежить за своїми користувачами

     • 35420 переглядiв