ukenru
ekspert-poyasnila-chomu-ukrayinskiy-goriltsi-legshe-zavoyuvati-inozemnogo-pokuptsya-nizh-ukrayinskogo

Експерт пояснила, чому українській горілці легше завоювати іноземного покупця, ніж українського

 • 17996 переглядiв

КИЇВ. 14 вересня. УНН. На західних ринках вітчизняним виробникам якісного брендового алкоголю конкурувати і боротися за клієнта легше, ніж на українському. Причина у відсутності контрафакту, а також в тому, що всі гравці міжнародних ринків грають за єдиними правилами. Про це в бліц-інтерв'ю УНН розповіла голова Ради директорів Beverage Trading Company Ольга Івушкіна.

"Там (на міжнародному ринку - ред.) також присутня жорстка конкурентна боротьба, але вся різниця в тому, що там між собою за покупця "б'ються" всі офіційні марки, а не легальний бренд проти дешевого нелегала, як в Україні.

Крім цього, на міжнародних ринках для всіх встановлені однакові правила гри, які зводяться до прозорої ринкової конкуренції: якщо ти пропонуєш хороший і якісний продукт, тебе куплять, якщо завищив необґрунтовано ціну - куплять твого конкурента. І основна особливість - це стабільні та зрозумілі правила ведення бізнесу. Є податки і мита - вони для всіх однакові, їх платять усі, хто хоче продавати свій товар в ЄС або в Азію", - пояснила вона.

В Україні ж сьогодні, спостерігається абсолютно протилежна ситуація, при якій легальній алкогольній продукції доводиться конкурувати із заниженими цінами нелегалів і "тіньовиків".

"...Коли легальний виробник платить податки на всі 100% і, об'єктивно, не має можливості знизити ціну на свій продукт - нелегали пропонують підроблену продукцію в рази дешевше. Покупець йде до них. На цьому тлі - практично не діють правоохоронці, а якщо і діють, то покарання за продаж сурогату у нас абсолютно не лякає порушника. Він платить своїх кілька тисяч штрафу і відбиває їх у перший же день відновлення нелегальних продажів підпільної горілки. Замкнуте коло виходить, з якого, на мою думку, вихід намітиться лише тоді, коли урядові рішення будуть прийматися з урахуванням реалій і економічних прорахунків, а не з урахуванням особистих вигод когось. Так, і в цих умовах, нам - представникам офіційного бізнесу - поки доводитися не просто працювати, а й робити кроки до розвитку", - розповіла Івушкіна.

Нагадаємо, як повідомлялося раніше, Medoff увійшов в ТОП-10 горілчаних брендів світу.

Українські Національні Новини

Економіка