“Я можу сказати зі свого власного досвіду, що це — гроші на вітер. Тому що, як правило, коли щось робиться за гроші із міського бюджету, то залишаються кошториси з метою відмивання коштів. І це стосується усіх комунальних підприємств міста Києва. Ось ці дослідження за бюджетні кошти, це просто вітер, пил, порожнеча. Тобто кошти просто зникають. Це моя особиста думка”, — сказав він.
І додав, що максимально безглуздо подібні трати бюджетних коштів виглядають зараз — у розпал пандемії “ковіду” в столиці, зокрема.
“Це шлях відмивання і розкрадання бюджету для обмеженого кола осіб, які виступають замовниками”, — вважає соціолог.
Лагунов розповів, що свого часу працював у департаменті суспільних комунікацій КМДА, який тоді мав назву — головне управління з питань внутрішньої політики. Цей департамент зараз якраз і отримав доручення на замовлення реклами та соціології.
“Тобто, я бачив все це зсередини. І зараз тільки збільшилися бюджети. Вони вигадують різноманітні способи, як ці кошти вкрасти.
Завдання тих, то на цій сфері сидить, вигадати щось таке ефемерне, під красивою вивіскою, а потім ще показати красиву брошуру , щоб показати які ми гарні, працюємо у міській адміністрації.
Ось це основне завдання. А люди мають усвідомлювати, що їм це втюхають, як величезну турботу про розвиток громадянського суспільства”, — висловився Лагунов.
Нагадаємо, у розпал пандемії COVID-19 Київська міська державна адміністрація витратить 1,3 млн грн на послуги із реклами і маркетингу та опитування громадської думки. Відповідні накази оприлюднені на сайті столичної мерії.
Також нагадаємо, за оцінками політологів, мер Віталій Кличко в рамках виборчих перегонів використовує сьогодні адміністративний ресурс.