Цитата
“У 2017 році, коли я десь півроку був міністром, витративши масу часу на переговори з політиками і правоохоронними органами, я пішов публічно і сказав, що на „Укрзалізниці“ величезна корупція. Замість того, щоб бути № 1 компанією України, „Укрзалізниця“ стала просто генератором чорного кешу для декількох осіб”, — заявив Омелян.
Ексміністр заявив, що в авіації, на морі та в інших сферах інфраструктури були суттєві зрушення, а на залізниці як був бардак, так і лишається. За один календарний рік в “Укрзалізниці” помінялося п’ять керівників і зараз буде шостий, наголосив Омелян.
“Буквально позаминулого тижня президент вийшов із заявою про те, що залізниця в дефолті і „Укрзалізниця“ — банкрут. Проте, це не привело поки ні до яких дій”, — сказав Омелян.
Контекст
Раніше Омелян повідомив як двічі звертався до НАБУ з офіційним листом про корупційні схеми в “Укрзалізниці”, проте антикорупціонери його ігнорували.
Провали НАБУ в “Укрзалізниці” констатувала і Тимчасова слідча комісія Верховної Ради з оцінки критичного стану залізниці. Там заявили, що антикорупціонери самоусунулися від своїх обов’язків боротися з корупцією на залізниці, а спецвідділ детективів НАБУ не функціонує як слід, займаючись іншими справами.
УНН раніше писав, що минулого року НАБУ та САП спільними зусиллями направили лише одну справу по “Укрзалізниці” до суду, і то пятирічної давнини. Не допоміг і меморандум, підписаний з “Укрзалізницею” детективом НАБУ Денисом Гюльмагомедовим. Жодної схеми з того часу НАБУ виявити не змогло.