druha-panelna-dyskusiia-na-konferentsii-mhp-procurement-conference-2024-velykyi-biznes-pro-zakupivli-pidsumky

Друга панельна дискусія на конференції "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі": підсумки

 • 12566 переглядiв

На конференції MHP Procurement Conference 2024 обговорили особливості закупівель у державному та комерційному секторах. Експерти відзначили важливість якості, прозорості та партнерства для ефективності закупівель.

Під час другої панельної дискусії на конференції "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі" говорили про ефективність державних закупівель порівняно з комерційним сектором. Спікерами були:

  • Ірина Квашук, керівниця управління таропакувальних матеріалів та сировини, МХП.
  • Олександр Наход, екскерівник служб закупівель АТ «Укрпошта» та «Укргазвидобування».
  • Євген Федоров, директор департаменту забезпечення, Нова Пошта;
  • Михайло Стаєцький, директор департаменту закупівель АТ «Укрпошта».;
  • Едем Адаманов, генеральний директор Медичних закупівель України.

Головною відмінністю закупівель у публічному секторі учасники відзначили регулювання процедур. Оскільки державні компанії мають більше обмежень з погляду законодавства.

Проте для усіх підприємств головним принципом закупівель є належна якість за кращою ціною. Крім того, найкращими практиками компанії можуть ділитися одна з одною.

Аби бути прозорими у своїх процедурах, деякі компанії запрошують учасників тендеру на приймання товару. Це дозволяє формувати довіру на ринку, оскільки усі можуть побачити, які деталі власного продукту потрібно покращити. А от серед переваг для замовника — це отримання дуже сфокусованої експертизи і зворотного зв'язку від ринку.

У МХП якість є одним із критеріїв задоволення потреб замовників. Наприклад, саме від якості пакувальних матеріалів, сировини, залежить безпечність продукції, яку випускають підприємства. А оскільки компанія МХП є міжнародною, тож і у своїх процедурах дотримується європейських стандартів. Наприклад, зокрема, аби дотриматися деяких вимог щодо полімерної продукції, компанія залучила європейську лабораторію до створення вимог та критеріїв, за якими можуть відбуватися дослідження продукції.

Чим міцніші партнерства українські компанії будують між собою, тим більш ефективними будуть закупівлі по всій країні.

Лілія Подоляк

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    Roads by Porsche "проклав" туристичні маршрути Одещини

     • 13801 переглядiв

    Окупанти атакували з дрона цивільного у Херсоні

     • 33830 переглядiв