Деталі
Національна оцінка освітнього прогресу (NAEP), також відома як табель успішності, опублікувала повні дані у понеділок уперше з 2019 року, після того, як іспити 2021 року були відкладені на рік.
NAEP провела оцінку репрезентативної вибірки учнів четвертого та восьмого класів та виявила, що їх оцінки з читання впали до рівня 1992 року. Математика скотилася до рівня 2003 року.
Чверть четверокласників та майже четверо з десяти восьмикласників не засвоїли основних понять.
Попередні дослідження показали, що школи, закриті під час карантину через Covid-19, обмежили можливості учнів навчатися, що найбільше вдарило по малозабезпечених сім'ях та представниках етнічних меншин.
За даними Національного центру статистики освіти, який організовує тести, пандемія погіршила результати навчання з інших причин. До них відносяться збільшення числа учнів, які звертаються за психіатричною допомогою, невиходи на роботу, шкільне насильство та порушення порядку, кіберзалякування та загальнонаціональна нестача вчителів та персоналу.
Результати показали, що пандемія збільшила розрив між більш-менш успішними учнями.
У чорношкірих та латиноамериканських учнів з математики у четвертому класі знизилися вищі бали порівняно з їхніми білими однолітками. Каліфорнія та Гаваї - винятки цієї тенденції.