Цитата:
"У 2019 banda поїхала на екскурсію до Чорнобильської зони. Там ми побачили колишні міста майбутнього, які сьогодні руйнує час і поглинає природа. Це видовище справило на нас сильне враження, і ми захотіли, щоб якомога більше людей встигли побачити це наживо. Тому ми створили брендинг Зони відчуження", - пишуть креативники у Facebook.
Деталі
Як розповідають в агенстві, у пошуках логотипу розробники прийшли до висновку, що стандартна статична піктограма не буде мати достатньої сили.
"Так з’явився невічний логотип. Кожного року він змінюється та поступово зникає. Поки одного дня не зникне назавжди", - повідомили в Вanda.
Про логотип
Креатори шукали сильний візуальний образ, який змусить людей замислитися, та зрозуміли, що стандартний логотип не буде мати достатньої сили: статична піктограма не в змозі вмістити в собі таке важливе повідомлення. Так і було створено перший у світі невічний логотип.
За основу було взято форму поверхні реактора, з якого все почалося. Із кожним роком, зображення лого змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування — 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації.
Автори розповідають, що створили навколо логотипу цілісну візуальну систему. Так само, як і лого, вона змінюється з кожним роком. Однак ці зміни будуть відбуватися не кожного 1 січня, а кожного 26 квітня. Відтепер новий рік у Чорнобилі буде починатися саме в цей день.
Разом зі студією Other Land та Orient Web Development, Вanda також створили новий сайт Чорнобильської зони.