“Акцію „Дорога до серця“ ми проводимо 11 років, це 13-та наша акція, 4 роки тому нам вдавалося зібрати приблизно 200 тис. грн, і ці гроші ми направляли на адресну допомогу конкретним маленьким дітям. Як правило, виходило допомогти 10-13 дітям. На даний момент ми зробили акцію більш ефективною, ми зробили не один, а цілих 5 варіантів сердечок, і зараз у нас є можливість допомогти українським лікарням і купити те обладнання, яке вони потребують”, — сказав В.Ткаченко.
Також він зазначив, що зараз в державі не дуже сприятлива економічна ситуація, і тому бізнес має допомагати, зокрема у медицині.
“На даний момент не дуже хороша ситуація в країні з точки зору грошей і відповідно бізнес має стати саме тим плечем, яке потрібно підставити людям щоб лікарі могли працювати з сучасним обладнанням і допомагати людям”, — додав В.Ткаченко.
Нагадаємо, клієнти WOG цьогоріч встановили новий рекорд зі збору коштів в рамках акції “Дорога до серця”.
Так, акція “Дорога до серця” зібрала рекордну кількість коштів — 1 337 136 грн.
Зібрані в рамках акції кошти розподілили між двома медичними закладами — Центром дитячої кардіології та кардіохірургії та Першотравневої ЦГМБ.
У Первомайськ куплено за 480 002 грн апарат ШВЛ Ювента А для штучної вентиляції легенів.
Для столичного Центру дитячої кардіології та кардіохірургії, куди звертаються батьки з усієї України, куплені набори інструментів для інвазивних операцій на суму 799 799 грн.
Крім того, частина від зібраних грошей — 45 239,78 грн — перерахована на підтримку ще одного соціального проекту “Партнерська Дорога до серця-3”.
Як повідомляв УНН, 19 грудня WOG розпочала щорічну благодійну акцію “Дорога до серця”.