biznes-bum-popri-viynu-yak-mkhp-gromadi-dopomagaye-ukrayintsyam-vidkrivati-vlasni-spravi

Бізнес-бум попри війну: як "МХП-Громаді" допомагає українцям відкривати власні справи

 • 382092 переглядiв

КИЇВ. 3 серпня. УНН. Попри війну українці знаходять сміливість відкривати власні справи, що свідчить про відновлення та поступовий розвиток бізнес-сектору в країні. Нові підприємства допомагають підтримувати зайнятість та роблять свій внесок в економічний розвиток України. Вагомий внесок у це зробив благодійний фонд «МХП-Громаді». Тільки цього року у межах конкурсу «Роби своє» організатори підтримали проєктів на загальну суму понад 7,4 млн грн, передає УНН із посиланням на пресслужбу благодійного фонду.

Деталі

Так, у межах конкурсу для підприємців у малих містах та селах 80 українців отримали до 100 тис. грн на власну справу. Примітно, що з-поміж переможців 41% вперше відкрили ФОПи - зареєструвалися як фізичні особи-підприємці.

Загалом цього року організатори конкурсу отримали 615 заявок від малих підприємців з усієї країни. Зокрема, найбільше бізнес-ідеї подавали в Київській (22%), Черкаській (12%), Дніпропетровській (11%), Вінницькій (9%) та Львівській (9%) областях. Найгірші показники реєстрації — у тих регіонах, які повністю або частково окуповані та на території яких наразі відбуваються бойові дії.

«З кожним роком конкурс «Роби своє» збільшує підприємницьку активність та стимулює розвиток малого бізнесу в Україні, створюючи екосистеми успішних підприємців у невеликих громадах. Насправді проєкти-переможці отримують не тільки фінансову підтримку, але й кваліфіковану експертизу, що допомагає розвинути потенціал своєї справи та створити нові робочі місця, сприяючи економічному розвитку та підвищенню рівня життя у своїй громаді», - коментує директорка благодійного фонду «МХП-Громаді» Тетяна Волочай.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Роби своє»: на Вінниччині відкрили безкоштовне тимчасове житло для переселенців

Цікаво, що найбільше поданих проєктів стосуються продовольчої безпеки – 38%. На другому місці побутові послуги – 27%. Трійку лідерів замикали заявки, пов’язані з крафтовим виробництвом, – 13%. Організатори наголошують: попри війну виробництво, як продуктів, так і інших товарів, продовжує розвиватися.

«Зараз для відновлення громад важливо - або чинному бізнесу якомога швидше відновити свої потужності, або ж створення нових підприємств. Основним пріоритетом є забезпечення українців необхідними продовольчими продуктами та створення нових робочих місць. Тобто бізнеси мають працювати на відновлення й розвиток громад», - розповідає керівник національних проєктів «МХП-Громаді» Володимир Панченко.

Нагадаємо

Грантовий конкурс “Роби своє” для підприємців у малих містах та селах за фінансової підтримки компанії МХП стартував 2016 року. Тоді він мав назву "Село. Кроки до розвитку". 2022-го конкурс перейменували в "Роби своє" та розширили географію проведення.

Довідка

"МХП-Громаді" – український благодійний фонд, який почав свою діяльність 2015 року. Його головна місія – комплексний розвиток громад. Географія діяльності налічує 12 областей України: понад 700 містечок і сіл. Від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну Фонд системно підтримує людей, які перебувають у регіонах бойових дій, українських захисників та рятувальників, громади, лікарні та пологові будинки, благодійні установи, які дбають про дітей-сиріт та літніх людей, а також людей, які через війну залишилися без дому та засобів для існування.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    На Закарпатті через укус комахи помер чоловік - медики

     • 445834 переглядiв