“Після Євробачення 18% людей асоціюють Україну з успішно проведеним Євробаченням, 52%, тобто більше половини опитаних, людей вважають, що Україна під час Євробачення переверщила їх очікування, 54% людей вважають, що Україна стане і хотіли б, щоб Україна стала членом ЄС в наступні 5 років...і 92% тих, хто відвідали Україну під час проведення пісенного конкурсу Євробачення бажають знову повернутися в Україну,” — повідомив П.Грицак.
За його словами, це означає, що люди “отримали те, за чим приїхали”.
При цьому, за його словами, до проведення конкурсу за даними соціологічного опитування, проведене Інститутом світової політики, кожен 4 з опитуваних не бажав відвідувати Україну як турист і асоціював її виключно з війною та небезпекою.
Як повідомляв УНН, Україна перевиконала план надходжень від продажу квитків на пісенний конкурс Євробачення на 65% і отримала 72 млн грн.