"Після відновлення роботи підземки пасажири користуватимуться виключно електронним квитком", - йдеться у повідомленні.
Як вказано, сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде:
- KyivSmardCard;
- Карткою метро (до 31.03.2021);
- Безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах;
- Мобільними додатками Google Pay та Apple Pay;
- Мобільним додатком KyivSmardСard;
- Разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним).
"Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору", - додали у метрополітені.
Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро, як вказано, мають використовувати Картку киянина. Загалом державні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.
"Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку https://app.kyivcity.gov.ua/start Це дозволить уникнути черги до каси", - додали у метрополітені.
До вiдновлення роботи метрополiтену, як зазначається, е-квиток можна купити у Т-кiосках, яких у столиці понад 300. Вони розташованi здебiльшого на зупинках громадського транспорту.
"Що стосується наземного громадського транспорту. В ньому також оплата здійснюватиметься за допомогою KyivSmardCard, разового квитка з QR-кодом (паперового або електронного) або безконтактної банківської картки будь-якої платіжної системи. Проте, до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі", - вказали у КП.
Нагадаємо, стало відомо, коли уряд планує дозволити роботу громадського транспорту і метро.