Як випливає з документа, йдеться про смартфони даної моделі, які продали в період з вересня 2017 року по березень поточного року в Австралії, Індії, Китаї, США, Новій Зеландії і Японії. За даними Apple, у “невеликого відсотка” цих пристроїв материнські плати можуть бути бракованими. Через це смартфони можуть довільно перезавантажуватися, припиняти роботу і не реагувати на дотики до екрану або на спроби увімкнути їх.
Представники Apple пропонують власникам смартфонів ввести серійний номер пристроїв на сайті, щоб перевірити, чи потрапляють вони під цю програму. В Apple уточнюють, що сервісна акція, яка триватиме протягом трьох років з моменту першого продажу iPhone 8, без шкоди для інших моделі смартфонів, в тому числі iPhone 8 Plus. У компанії не мають наміру усувати інші можливі пошкодження апаратів, які не належать до зазначеного дефекту.
Як повідомляв УНН, Apple готує презентацію нових моделей iPhone.