Ще в січні цього року Кабмін видав розпорядження № 14-р “Про розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 3111020 “Розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування”.
Згідно з цим розпорядженням, на середній ремонт ділянки автомобільної дороги державного значення Бориспіль — Дніпропетровськ — Запоріжжя виділили майже 1 мільярд гривень, і половина з цієї суми відійшла до бюджету Служби автомобільних доріг в Запорізькій області.
Перший раз тендер на ремонт ділянки 450+455 — км 474+193 дороги Н-08 Бориспіль — Дніпропетровськ — Запоріжжя запорізька Служба автодоріг оголосила ще в березні цього року, але тоді торги зірвалися через порушення в проведенні закупівлі і тендерний комітет просто скасував торги, так і не дочекавшись аукціону.
Вдруге Служба автомобільних доріг в Запорізькій області знову спробувала провести закупівлю в середині квітня. На цей раз на тендер заявилися четверо учасників: КП “ЕЛУАШ”, “Запорізький облавтодор”, білоруська фірма “Дорожньо-будівельний трест №4 місто Брест” і харківська “ДАФ-С”.
Тендерний комітет відхилив усі пропозиції, пропозиції учасників, допустивши до аукціону тільки харків’ян з “ДАФ-С”. Примітно, що власником цієї фірми є киянин Дмитро Кашаєв і корпорація Dannera Commerce Corp, зареєстрована на Сейшелах.
Всі інші учасники торгів залишилися “за бортом” нібито через невідповідність тендерної документації: білоруси не підійшли через те, що не доклали атестат виробництва асфальтобетонної суміші, який, до слова, не є обов’язковим в законодавстві Білорусі, “Запорізький облавтодор” не прикріпив довідку про терміни експлуатації техніки і ніби як на момент конкурсу мав невелику податкову заборгованість, а “елуашівці” забули в гарантійному листі вказати терміни робіт.
У ЗМІ вказують, що, вочевидь, куш в півмільярда гривень повинен був дістатися “потрібній” фірмі, а інших треба було вивести з конкурсу під будь-яким формальним приводом, тому і почали вчитуватися в кожну циферку з десятка довідок.
Таким чином, до аукціону було допущено лише одного учасника торгів, що суперечить закону “Про державні закупівлі”. В результаті тендерний комітет ухвалив рішення знову скасувати торги.
Нагадаємо, АМКУ також скасував результати тендера волинської служби автодоріг по ремонту траси Н-22 вартістю понад 250 млн грн. Причиною скасування торгів стала дискримінація учасників тендеру, а саме білоруської компанії “Дорожньо-будівельний трест №4 м.Брест”, і незаконне присудження перемоги компанії “Луцькавтодор-сервіс”, яка відразу за декількома пунктами не відповідала тендерним вимогам. Зокрема, у компанії навіть не було належної банківської гарантії, яка є забезпеченням того, що вона виконає свої зобов’язання перед замовником після укладення договору. Втім, як з’ясувалося, термін дії банківської гарантії не вміють обчислювати не тільки в “Луцькавтодор-сервісі”, а і у волинській службі автодоріг. АМКУ констатував порушення з боку волинської служби автодоріг ст.30 Закону “Про державні закупівлі”, що тягне за собою відповідальність тендерного комітету за проведені торги.
Як раніше повідомляв УНН, “Луцькавтодор-сервіс” належить колишньому керівникові волинської служби автодоріг.