“Протягом останнього часу у ЗМІ з’явилися повідомлення про різний спецодяг працівників фірми Lindab. Ми стурбовані звинуваченнями на нашу адресу, оскільки докладаємо усіх зусиль, щоб трактувати всіх працівників справедливо, рівним чином та з повагою”, — заявили у компанії.
Раніше польські ЗМІ повідомляли про те, що працівників підприємства українського походження зобов’язали носити одяг з кольорами національного прапора.
У відповідь на звинувачення у Lindab заявили, що одним з методів компанії з забезпечення ефективності та безпеки на робочому місці є використання різних кольорів захисного одягу, що спрощує швидку ідентифікацію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Польщі зростає кількість шлюбів поляків з українками
Як повідомили у компанії, близько року тому у виробничому цеху і на складі виникли комунікаційні проблеми у зв’язку з тим, що не всі розмовляли однією мовою. Це стало причиною низки стресових ситуацій та непорозумінь, що часто призводило до звільнень.
“Ми вирішили запровадити модель швидкого розпізнавання, якою мовою користуються окремі особи: співробітники, які не розмовляли польською, незалежно від національності, повинні були носити інші футболки. Ми також встановили, що деякі співробітники знають як польську, так і іншу мову, і таким чином можуть перекладати”, — пояснили в Lindab.
Таке рішення, за словами представників компанії, дозволило організувати ефективну систему комунікації між співробітниками.
З моменту впровадження нової системи всі співробітники, які не розмовляють польською, носять жовті футболки, а працівники, які можуть допомогти з перекладом — помаранчеві. Вибір кольорів не був продиктований прихованими підтекстом, зазначили в компанії.
“Така система застосовується до всіх іноземців-працівників Lindab, які не розмовляють польською мовою, а не лише до українців, як це зазначено в публікаціях ЗМІ. Сьогодні в Lindab працюють громадяни України, Білорусі, Молдови”, — сказано в повідомленні.
Запроваджені зміни отримали позитивні відгуки працівників, однак, з огляду на нещодавні звинувачення в дискримінації, що лунали зі ЗМІ, у компанії вирішили розглянути це питання на предмет пошуку альтернативних рішень.
Як повідомляв УНН, Польща прийняла у себе 1,5 мільйона українців, більшість з яких приїхали з територій, де ведуться бойові дії.