“По заліках, ми виходимо з твердженням, що викладач та студенти між собою знайомі, працювали до карантину разом певний час, і ті поточні заходи накопичувались, і в принципі на заліках як викладачі ми не очікуємо, що картинка кардинально поміняється — хтось абсолютно непередбачувано здасть цей залік, і він радикально відрізнятиметься від того, що було отримано протягом семестру. Відповідно, там, де це можливо, ми радимо на заліках до оцінки підходити за підсумком поточної роботи”, — сказав Стадний.
З його слів, там, де це не реально і де це - воля викладачів, вони можуть вчиняти на власний розсуд.
“Для екзаменів, звісно ж ситуація інша. Там є велика вага самого екзамену. Відповідно, його потрібно проводити”, — зазначив заступник міністра.
Він підкреслив, що в цьому контексті дуже важливою є передекзаменаційна консультація, зокрема, в контексті тестування засобів зв’язку.
“Також ми радимо одразу відвести, певні дати закріпити, коли ми можемо продовжити складання екзамену у випадку, коли у нас якийсь технічний збій стався і обірвався зв’язок. Студенти у таких випадках мають зафіксувати, що у них стався збій, бажано сфотографувати”, — додав він.
Зі слів Стадного, міністерство в цих питаннях має роль “радше рекомендувати, тобто - радити, а не безпосередньо займатись організацією, самим проведенням заліків, іспитів чи захистів”.
Як повідомляв УНН, МОН минулого тижня надало закладам освіти рекомендації щодо проведення сесій та атестацій в онлайн-режимі через карантин. Зокрема, через відеозв’язок пропонують проводити захист дипломних робіт.