“Верещук, яка іде на посаду мера Києва від партії “Слуга народу”, намагається продовжити лінію, якої трималася партія під час виборів Президента України. Що це не просто політик, або чиновник, а це, в першу чергу, людина. У якої є свої переваги, яка розумна і тому подібне.
Один з таких роликів Верещук яскраво демонструє це — вона у ньому показує своє робоче місце, розповідає і показує, що в неї там у столику лежать — сімейні фото. І зрозуміло, що це викликає симпатію у дуже багатьох людей.
Людям цікаво спостерігати, як вона розглядає фотографії своїх батьків, або сина. Тобто, фактично, це така емоційна прив’язка. Особисто мені ці ролики симпатичні, вони мені, як у нас кажуть, “заходять”, — розповіла вона.
Крім того, за словами Кушнір передвиборчі ролики кандидата від “Слуги народу” вирізняються тим, що містять соціальну місію.
“Місію спортивну, сімейних цінностей. Можу сказати, що „Слуга народу“ в цьому плані молодці, вміють знаходити людей, якось їх налаштовувати. І виборці знайдуться, прийдуть, і будуть голосувати за партію „Слуга народу“, за Верещук, тому що буде довіра саме до неї. Її презентація себе, як кандидата, є досить правильною і виваженою”, — додала вона.
А ще — ролики Верещук, не містять агресії, а тому така медійна кампанія “йде правильним шляхом”, резюмувала експерт.
Нагадаємо, що у передвиборчих роликах Ірини Верещук є ті, що розповідають про неї, її професійний шлях, освіту, службу в армії, родину та погляди. А є такі, які демонструють особливість жінок: з одного боку пропагують їх соціальну місію виховувати дітей, а з іншого показують, що жінка може бути сильною, спортивною, а може бути і поліцейським, і захисником також.
Як писав УНН, за спостереженнями політологів, на місцевих виборах у соцмережах працюють “ботами” з метою дискредитації кандидатів-конкуретів.