“Державна аудиторська служба завершила перевірку використання коштів на ремонт доріг. Звіт опрацьований. Ми узгодимо звіт з Укравтодором і надамо результати уряду”, — сказала Гаврилова.
За її словами, у результаті перевірок аудитори помітили такі проблеми: питання щодо планування асигнувань, обрахунку асигнувань, були виявлені факти оплати робіт за минулі роки, які не проведені в обліку.
“Відповідно підрядники звернулись до суду. На сьогодні за рішеннями судів сплачено 1,2 млрд грн з урахуванням штрафних санкцій”, — додала голова Держаудитслужби.
Крім того, вона зауважила, що існують також проблеми при підготовці та реалізації інвестиційних проектів — питання наявної проектно-кошторисної документації.
“Важливе питання — діюча система контролю якості. Кошти використовуються на оплату матеріалів, які не мають паспортів, сертифікатів. Наприклад, служба автомобільних доріг у Миколаївський області платила підряднику, який використав бітум, що не має жодних сертифікатів відповідності (замість бітумів модифікованих полімерів). Через два місяці ця дорога попливе, а це 17 млн грн, які потрапили в нікуди”, — наголосила Гаврилова.
Чиновниця звернула увагу на те, що служба автомобільних доріг у Миколаївський області не має обладнання, яке б дозволяло визначати наявність полімерів у бітумах нафтових дорожніх.
Як повідомляв УНН, в Україні роботи з будівництва доріг виконали на 63% від плану.