"Сьогодні далеко не всі оператори ринку просять певний орган проконтролювати свої виробництва. Серед тваринників, птахівники першими такий добровільний стандарт запустили. Цей стандарт якості (маркування "Без антибіотиків", - ред.) і, саморегулювання, до якого вдалися птахівники, є тими ринковими інструментами, які підвищують споживчий попит на більш безпечний товар, і надають українському покупцеві додаткові гарантії на продукт.
Таким чином, дуже простим і відкритим механізмом здорової конкуренції бізнес забезпечує нас, споживачів , кращою якістю і більш безпечними харчовими продуктами", - заявив Говрера у ході прес-конференції, що відбулася днями у Києві.
Зазначимо, що ініціаторами моніторингу є:
- Група компаній МХП (ТМ “Наша Ряба”);
- ЗАТ “Володимир-Волинська птахофабрика” (ТМ “Епікур”);
- ТОВ “Ясенсвіт” ГК “Ovostar Union” (ТМ “Ясенсвіт”).
"Ініціатива птахівників - це крок у напрямку забезпечення продовольчої безпеки, яка починається із свідомості споживача і його правильного інформування", - додав Говгера.
Говрега висловив сподівання, що невдовзі право маркувати свою продукцію знаком "Без антибіотиків " отримають усі тваринники.
Довідка: Головним індикатором продовольчої безпеки є відносна кількість споживання продуктів харчування власним народом у необхідній кількості й асортименті. Курятина - єдиний вид м'яса в Україні, споживання якого на 100% забезпечують українські виробники.