Він також розповів, що запуск електронного квитка у промислову експлуатацію та повне скасування готівкової оплати проїзду заплановано на квітень 2020 року. Нагадаємо, що е-квиток вже повноцінно працює у громадському транспорті столиці.
“Щодня пасажири здійснюють в середньому 250 тисяч поїздок із допомогою Kyiv Smart Card. А пільговики 460 тисяч разів використовують „Картку киянина“ для проїзду. Водночас, потребує вирішення питання перевезення окремих пільгових категорій пасажирів. Зокрема, на державному рівні має бути прийняте рішення щодо компенсації проїзду пільговиків, не зареєстрованих у Києві. Тому КМДА прийняла рішення до цього моменту подовжити можливість сплачувати за проїзд двома способами: як е-квитком, так і засобами оплати старого зразка. Ми продовжуємо вдосконалювати е-квиток, адже він має бути зручним для кожного пасажира”, — розповів Юрій Назаров.
Окрім того, серед причин продовження дослідної експлуатації е-квитка — необхідність завершення встановлення турнікетів для зчитування QR-квитків у метрополітені. Це планують зробити до лютого 2020 року.
За словами Юрія Назарова, у лютому всі автомати самообслуговування для продажу та поповнення е-квитка на станціях метро будуть підключені. Відповідно для проїзду в метро та наземному транспорті з лютого можна бути придбати та поповнити тільки е-квиток. У березні 2020 року планують випустити 100% електронних учнівських квитків.
Запуск електронного квитка у промислову експлуатацію та скасування готівкової оплати проїзду заплановано на квітень 2020 року.
Як писав УНН, у столичному метро е-квитком користуються майже 130 тис. пасажирів.