“Наш аналіз показує, що він надійний, і досягнутий рівень безпеки для нас досить високий”, — зазначив Кай. В даний час, за його словами, агентство проводить остаточну перевірку документів перед підготовкою проекту директиви з льотної придатності, яку воно планує випустити в наступному місяці. У той же час розробка так званого синтетичного датчика, що дозволяє вдосконалити систему безпеки лайнера, займе від 20 до 24 місяців. “Ми обговорили з Boeing, що за допомогою третього датчика ми зможемо досягти ще більш високого рівня безпеки”, — додав Кай.
Програмне забезпечення, як підкреслив виконавчий директор EASA, буде потрібно для наступної моделі літака, що отримала назву 737 MAX 10, і буде встановлено на інші версії. Синтетичний датчик, на думку Кая, спростить роботу пілотів в разі відмови одного або обох механічних датчиків. “Ми вважаємо, що в цілому це хороший розвиток, який підвищить рівень безпеки”, — підсумував він.
10 березня 2019 року в Ефіопії розбився Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, загинули 157 осіб. 29 жовтня 2018 року жертвами катастрофи літака аналогічної моделі компанії Lion Air в Індонезії стали 189 осіб. Керівництво Boeing визнало, що в обох випадках на борту повітряних суден перед тим, як вони розбилися, мав місце збій в роботі системи MCAS.
Boeing пізніше внесла зміни в роботу системи поліпшення характеристик маневревості. Влітку пройшли льотні випробування 737 MAX з модернізованим обладнанням. У вересні глава Федерального авіаційного управління (ФАУ) США Стівен Діксон взяв участь у випробувальному польоті лайнера. Борт вилетів з міжнародного аеропорту округу Кінг (штат Вашингтон), політ тривав дві години. Випробування були покликані підвищити довіру потенційних пасажирів до надійності лайнера.