Аналітики впевнені, що підвищений попит на м'ясо підтримає зростання ринку упаковки для м'яса. На даний момент спостерігається бум на ринку упаковки для свіжого м'яса, який, як очікується, до 2026 року буде стабільно рости на рівні 3,38%.
З зростаючим попитом на м'ясні продукти зростає попит на якісну і привабливу упаковку для м'яса. Упаковка може допомогти зберегти якість м'яса і відстрочити початок псування, контролюючи фактори, які сприяють цьому.
Одним з важливих чинників при упаковці м'яса є тип упаковуваного м'яса. Великі підприємства з пакування свинини і яловичини використовують вакуумну упаковку для консервування м'яса.
Вакуумна упаковка видаляє кисень з упаковки, що допомагає зберегти м'ясо всередині упаковки. У продуктових магазинах в основному використовується пластикова плівка для м'яса, що розтягується в поєднанні з нижнім лотком з пінопласту.
За даними ОЕСР і ФАО, споживання м'яса на душу населення в світі в 2019 році склало 34,4 кілограма і, за прогнозами, збільшиться до 34,9 кілограма до 2024 року. Існує високий попит на такі продукти, як упаковане м'ясо, в основному тому, що більшість споживачів у всьому світі надають перевагу зручності готових до вживання страв.
Наприклад, за даними Міністерства сільського господарства і Служби економічних досліджень США, в 2017 році найбільш споживаним видом м'яса в Сполучених Штатах був курча-бройлер - близько 41 кг на душу населення.
Очікується, що до 2028 року ця цифра збільшиться до 42,7 кг на душу населення.
За даними Американського інституту упаковки і навколишнього середовища, в 2017 році близько 68% м'яса в країні було упаковано.
За даними Міністерства сільського господарства США, обсяг холодного зберігання замороженого червоного м'яса в 2019 фінансовому році склав майже 500 мільйонів тонн, а таких продуктів, як заморожена птах, - 553 мільйона тонн, відповідно.
Доповнення
Єдиний в Україні виробник курятини, який пройшов незалежний тест на відсутність антибіотиків - компанія МХП, "Наша Ряба".