"У цьому році аптечний сегмент становив 5,1% всіх інвестицій (в рекламу - ред.), у минулому році - 3,2% і був на п'ятому місці після торгових мереж, центрів, телекомунікаційних послуг", - пише видання.
Найбільше - в два рази - за десять місяців зросли обсяги реклами мережі Eurovaistine, обсяги реклами аптечної мережі Camelia збільшилися на 52%, а мережі Gintarine vaistine - на 63%.
Керівник з питань моніторингу реклами Kantar TNS Гедре Юронене пов'язує таку тенденцію з розпочатою в минулому році і продовженою в травні дискусією про заборону реклами аптек.
Нагадаємо, в Україні неконтрольована реклама лікарських засобів привела до збільшення витрат українців на непрацюючі медпрепарати.
З іншого боку, як вважають депутати ВР, аптеки в Україні перетворилися на супермаркети, які переслідують, перш за все, свої комерційні цілі, забувши про соціальну відповідальність і місію.
Щоб навести лад на аптечному ринку, в парламенті зареєстрували аптечний законопроект (№8591), який передбачає низку обмежень для власників мережевих аптек. Таким чином, законодавці прагнуть поліпшити конкуренцію і знизити ціни на лікарські засоби.
Законопроект поки знаходиться на доопрацюванні у його авторів. Голосування за документ заплановано в новому 2019 році.