Прихильники обмеження термінів впевнені, що поточна ситуація неприйнятна, оскільки в Україну ввозяться вагони з вичерпаним ресурсом з РФ і ОРДЛО, і в такому напіваварійному стані вони курсують країною. Також вони вказують, що одні підприємці купують нові вагони за 60 тис. дол. кожен, інші - купують непотріб за 1-10 тис. дол., а це є не рівною конкурентною боротьбою.
Противники обмеження, як правило, ті, хто пов'язаний з власниками старих вагонів - заявляють, що заборона продовження експлуатації вагонів принесе шкоду бізнесу, оскільки під списання потрапить близько 30% вантажних вагонів. Детальніше про думки протиборчих сторін читайте тут.
Обидва табори щодня обмінюються в ЗМІ думками і аргументами, не забуваючи дорікнути Міністерство інфраструктури - кожен в своєму ракурсі.
Тим часом Міністерство інфраструктури кілька днів тому опублікувало на своєму сайті проект наказу про порядок заборони експлуатації вантажних вагонів. Проектом акта визначається механізм заборони експлуатації транспортних засобів, зокрема вантажних вагонів залізничного транспорту, і вводиться обмеження терміну служби певних типів вагонів, в тому числі піввагонів і зерновозів, а саме не більше ніж на полуторний призначений термін служби.
Подати свої зауваження Міністерство запропонувало всім зацікавленим сторонам в строк до місяця. Однак ніхто з тих, хто критикує рішення, так і не заявилися з офіційною позицією. Втім, як і не заявилися ті, хто ідею підтримує. Як повідомили УНН в Міністерстві, станом на 16 жовтня пропозицій і зауважень до проекту наказу не надходило.