ukenru
nazk-otrimalo-dostup-lishe-do-9-z-22-neobkhidnikh-reyestriv

НАЗК отримало доступ лише до 9 з 22 необхідних реєстрів

 • 6922 переглядiв

КИЇВ. 20 лютого. УНН. Національне агентство з питань запобігання корупції має доступ лише до 9 з 22 необхідних реєстрів. Про це повідомив заступник голови НАЗК Руслан Радецький, передає УНН із посиланням на прес-службу НАЗК.

“Сьогодні ми можемо частково перевірити відомості, зазначені у деклараціях посадовців у зв’язку із відсутністю доступу до деяких реєстрів”, — відзначив Р.Радецький.

За його словами, НАЗК вже підписало низку угод, які передбачають доступ до реєстрів та обмін інформацією, але цього не достатньо. Попереду ще багато роботи у цій сфері.

Наразі встановлено доступ НАЗК до наступних реєстрів: база даних підсистеми НАІС “Єдиний державний реєстр МВС”; Реєстр платників податків — фізичних осіб, які мають у власності (іншому праві користування) значні пакети акцій (10 і більше відсотків статутного капіталу) емітентів; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно; Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Єдиний реєстр об’єктів державної власності; інформація про набуті до 01 січня 2013 року речові права на земельні ділянки, а також про вартість їх придбання Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру; Державний реєстр обтяжень рухомого майна; Державний судновий реєстр України та інформація зі Суднової книги України; Державний реєстр цивільних повітряних суден України.

“НАЗК залишилось укласти відповідні угоди та отримати доступ до інформації ще 13 реєстрів і ми працюємо над цим”, — наголосив Р.Радецький.

А саме, як відзначили у прес-службі, НАЗК вкрай необхідно отримати доступ до наступних реєстрів: Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування щодо накопичення, зберігання та використання інформації про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, його платників та застрахованих осіб (Пенсійний фонд України); Державний реєстр актів цивільного стану громадян (Мін’юст); Інформація про осіб, які отримують соціальні виплати (Міністерство соціальної політики України); Єдиний реєстр довіреностей (Мін’юст); Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень — в частині отримання інформації про вчинені відносно суб’єкта декларування виконавчі дії; Спадковий реєстр (Мін’юст); Інтегрована інформаційно-телекомунікаційна система “Гарт” (Державна прикордонна служба України).

Нагадаємо, станом на кінець дня 16 лютого 2017 року до Єдиного державного реєстру осіб подано всього 203 875 електронних документів.

 

Українські Національні Новини

Політика