“З вересня проектування велодоріжок та смуг на дорогах є обов’язковим. Тому якщо в середньому ремонт дорожнього покриття має проводитися кожні 5 — максимум 10 років, то вже через 10 років всі українські дороги будуть з велодоріжками. Це зменшить кількість заторів та створить безпечні та комфортні умови пересування для велосипедистів”, — зауважив Парцхаладзе.
Згідно з новим ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
- Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці.
- За наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованій стороні.
- За наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.
Нагадаємо, відповідно до нових правил парковки, якщо машина стоїть на позначеній дорожніми знаками або дорожньою розміткою велодоріжці, то її можуть евакуювати.