"Я щиро вдячний нашим постійним партнерам із Європейського інвестиційного банку за плідну співпрацю та допомогу в реалізації проекту "Міський громадський транспорт України І". Завдяки йому у різних містах по всій країні зараз оновлюються тролейбусні, трамвайні та автобусні парки, замінюється застарілий громадський транспорт на новий – більш зручний, екологічний та сучасний. Ми, у свою чергу, ініціювали продовження цього важливого для наших міст проекту. І я вдячний, що європейська сторона підтримала нас у цьому. Зараз ми тісно співпрацюємо з консультантами проекту щодо підготовки відповідної документації. І сподіваємось вже наприкінці цього року укласти угоду, щоб починати втілювати його у життя", - зазначив очільник міністерства.
За його словами, цього разу проект "Міський громадський транспорт ІІ" включатиме лише підпроекти з розвитку екологічного громадського транспорту: закупівлі трамваїв, тролейбусів, рухомого складу метрополітену та електробусів.
У ході зустрічі Владислав Криклій подякував Ліляні Павловій за готовність ЄІБ підтримати реалізацію проекту Укравтодору "Східна Україна: возз’єднання, відновлення та відродження", а також за співпрацю у підготовці проекту "Логістична мережа (Модернізація та цифровізація Укрпошти)", що передбачає надання кредиту у розмірі 30 млн євро на будівництво 3-х нових та сучасних сортувальних центрів, 20-ти депо і відповідної ІТ-інфраструктури для покращення якості та швидкості поштових послуг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У концесії, але безкоштовні: міністр Криклій озвучив ідею утримування українських доріг.
Крім цього, сторони обговорили співпрацю за низкою проектів, що готуються до запуску наступного року:
▪️ проект "Транспортний зв'язок в Україні – Фаза ІІ", що включає підпроекти у залізничній та автомобільній галузі, а також на транспорті;
▪️ проекти з розвитку регіонів Приазов’я (так званий "Азовський пакет"), що передбачає підвищення пропускної спроможності та електрифікацію залізниці "Запоріжжя-Маріуполь", капітальний ремонт автомобільної дороги М-14 на ділянці "Херсон-Маріуполь" та концесію морського порту "Бердянськ";
▪️ проект "Безпека дорожнього руху у містах України ІІ", покликаний знизити смертність, травматизм і аварійність на дорогах міст шляхом поліпшення міської дорожньої інфраструктури та реновацій вулиць;
▪️ проект розвитку аеропорту "Бориспіль", що передбачає реконструкцію льотної зони №2 з будівництвом нової злітно-посадкової смуги, облаштуванням сучасного радіо- та світлотехнічного обладнання та іншої інженерної інфраструктури;
▪️ електрифікація залізничного напрямку "Долинська-Миколаїв-Колосівка";
▪️ проект щодо покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до міста Києва;
▪️ а також проект "Європейські дороги України ІІІ" (Проект "Розвиток транс'європейської транспортної мережі").
Вказується, що Європейський інвестиційний банк є партнером України у фінансуванні інфраструктури громадського транспорту з 2007 року. Проект технічної допомоги "Міський громадський транспорт України", фінансований ЄІБ, сприяє успішній реалізації Міністерством інфраструктури та містами-учасниками підпроектів з оновлення міського громадського транспорту.
Проект також впливає на безпеку дорожнього руху в сільській місцевості, розвантажуючи транспортні шляхи та стимулюючи перехід з приватного на громадський транспорт. Крім цього, поступово наближає Україну до відповідних технічних нормативів, які відповідають чинним стандартам ЄС.
Як повідомлялося раніше в УНН, Криклій розповів про запуск приватної тяги на Укрзалізниці.