Цитата
“Менеджери, фінансисти та юристи використовували прогалини у звітності та формували штучні прибутки, приміром, завдяки курсовій різниці. Наші експерти встановили, що без урахування цього показника фінансовий результат Укрзалізниці всі роки, крім 2017-го, був би збитковим. Ми б мали такі результати за роками: 2016 р. — 2816 млн грн збитків; 2017 р. — позитивний фінансовий результат (+1254 млн грн); 2018 р. — 335 млн грн збитків; 2019 р. — 1338 млн грн збитків; у 2020 р. збиток компанії склав майже 12 млрд грн. Через недбалість наглядової ради правління компанії регулярно не виконувало плани капвкладень, аби „на паперах“ не заходити в зону збитковості. За 5 років план капвкладень виконано лише на 64,7%, не освоєно 29,4 млрд грн”, — розповіла вона.
Зокрема, за її словами, реальна собівартість перевезень за 2016-2020 рр. мала становити 454,4 млрд грн, або на 89,1 млрд грн більше від звітної.
В контексті
Минулого року “УЗ” отримала рекордний збиток − 12 млрд грн. У січні у ВР створена ТСК з питань оцінки критичного стану “УЗ” під головуванням нардепа від “Слуги народу” Юлії Гришиної. За підсумками піврічної роботи У ТСК повідомили, що головна проблема залізниці — кадри і корупція.