За його словами, існує два види так званого фальсифікованого алкоголю.
"З точки зору держави і з точки зору споживача - це різні речі. Тому що розуміння фальсифікату з точки зору держави - це, в тому числі, і та продукція, яка виготовлена нормальним промисловим способом на офіційних підприємствах, але проходить без документів. А з точки зору споживача, фальсифікат - це продукція, яка виготовлена в підвалах, в гаражах, що має якісь небезпечні властивості.
Коли держава заявляє що у нас, умовно, 90% фальсифікату, ми всі чудово розуміємо, що, швидше за все, мова йде і про торгівлю алкоголем в роздрібних точках без документів", - розповів він.
За словами експерта, найбільшу ймовірність придбати "фальсифікат" мають ті споживачі, які йдуть за покупкою алкоголю на базар, в разливайки або замовляють через Інтернет.
"Наприклад, є у продажу 10-літрові тетрапаківські упаковки з горілкою відомих брендів, типу "Фінляндії" чи "Абсолюту". Але ні "Фінляндія", ні "Абсолют" не виготовляють горілку в такій упаковці, це - явний фальсифікат.
Тут ми розуміємо, що мова йде саме про той фальсифікат, який продається в розливайках і який можна замовити через Інтернет", - уточнив Безрукий.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За продаж неякісного алкоголю в Інтернеті відповідальності немає
Найбільш ходовий алкотовар, на думку експерта, в Україні - це горілка.
"Я не володію точними цифрами. Але горілка - найбільш ходовий товар, і вважаю, що її фальсифікують найбільше", - зазначив він.
Вино, при цьому, більше фальсифікують у сезон.
Так як коньяку в продажу менше, ніж горілки і вина, даний напій фальсифікується в менших масштабах, додав керівник Центру експертиз.
"Коньяк робиться із виноградних спиртів, з відповідними витягами, але зробити його зовні схожим на коньяк - досить не складно.
У меншій мірі фальсифікують такі напої як шампанське. Це досить специфічний продукт, і підробити його досить складно. Я думаю, що на першому місці все одно - горілка", - резюмував Безрукий.
Нагадаємо, що найбільш захищеною від підробок в Україні експерти визнали горілку Medoff, виробники якої пропонують кілька ступенів захисту свого продукту за рахунок спеціальної тари, ковпачка і специфічної етикетки.