“Ми підтримуватимемо збір усієї упаковки в галузі, включаючи пляшки від інших компаній. Система Coca-Cola працюватиме з місцевими громадами, партнерами у галузі, споживачами та клієнтами, щоб допомогти вирішити питання стосовно відходів упаковки та забрудненості ними навколишнього середовища, зокрема водойм”, — запевнили в компанії.
Також у Coca-Cola анонсували наміри компанії до 2030 року випускати пляшки, 50% вмісту яких становлять перероблені матеріали.
Нагадаємо, згідно з даними Greenpeace, щороку Coca-Cola виробляє більше 100 мільярдів одноразових пластикових пляшок, завдаючи при цьому непоправної екологічної шкоди навколишньому середовищу.
“Швидкість, з якою Coca-Cola виробляє одноразові пластикові пляшки, просто захоплює дух. Ми підрахували, що кожен рік компанія виробляє більше 100 мільярдів пластикових пляшок. При цьому Coca-Cola відмовляється брати на себе відповідальність за завдані збитки нашим океанам”, — зазначила керівник відділу океанів в Greenpeace Великої Британії Луїза Едж.
Разом з тим, минулого року компанія погодилася на впровадження депозитної системи збору пляшок в Англії. Спеціалісти компанії навіть долучилися до розробки стратегії впровадження системи.
Принцип роботи депозитної системи збору тари полягає в тому, що при здачі тари в спеціальний автомат він повертає частину грошей, сплачених при купівлі напою. Чим більше пляшок здається — тим більше тари можна повторно використовувати або переробляти. Це, в свою чергу, зменшує кількість сміття, яке осідає в океанах і на звалищах.
Раніше УНН повідомляв, що заставна (депозитна) система збору тари успішно діє у Швеції, Німеччині, Норвегії, Фінляндії, Данії, Естонії. Наприклад, у Норвегії завдяки цій системі збирають 95% тари, у Фінляндії — 93,3%, а в Данії — 89%.
Цю систему планують ввести також в Білорусі і в Україні.
У червні минулого року народні депутати України відвідали Німеччину, щоб на практиці ознайомитися з механізмом роботи. Системою залишилися задоволені і пообіцяли найближчим часом винести питання в зал парламенту.