analitiki-rozpovili-v-yaku-ukrayinsku-kompaniyu-treba-investuvati-zaraz-mozhe-pokazati-dokhidnist-100-richnikh

Аналітики розповіли, в яку українську компанію треба інвестувати зараз: може показати дохідність 100% річних

 • 262580 переглядiв

Деталі

За його словами, акції МХП є привабливими для інвесторів, бо бізнес має широкий розподіл потужностей у світі, зокрема агропромислова компанія має виробництва в Україні, Словенії, Хорватії, Сербії, Боснії та Герцеговині. Також має розподільчі центри в Саудівській Аравії, ОАЕ, Нідерландах та Великобританії і володіє дистриб'юторськими компаніями в Австрії, Македонії та Румунії.

Окрім того, МХП орієнтований на експорт: агроіндустріальний комплекс постачає продукцію до більш ніж 80 країн по всьому світу. 53% доходів компанія отримує від експорту у країни Близького Сходу та Північної Африки, СНД, Європи та інших регіонів.

За словами інвестаналітика Фрідом фінанс Україна, важливу роль у дохідності відіграє й вертикально інтегрована структура агрохолдингу: МХП контролює повністю весь ланцюжок виробництва продукції на підприємствах в Україні та на Балканах. Також компанія реалізує повний цикл виробництва курятини: від посадки зернових до продажу м'яса.

Загалом, МХП охоплює понад 30% ринку споживання птиці в Україні: це такі бренди як Наша Ряба, Апетитна, Бащинський, Вінницькі курчата, Секрети Шефа, Легко та ін. Qualiko, Sultanah, Assilah, Al-Hassanat та Scott Smeat 一 бренди експортної продукції.

Також, як повідомив Роман Калиновський, трансформація МХП в кулінарну компанію, що є стратегічною метою агрохолдингу, відіграє важливу роль в показниках дохідності компанії.

Цитата

“Трансформація МХП на кулінарну компанію включає розширення її присутності в сегменті продуктів харчування з доданою вартістю. Йдеться про оброблене м’ясо, напівфабрикати та Commercial Kitchen.

Для цього холдинг інвестував 6 млн доларів у створення сучасного кулінарного центру в Києві, який відкрився влітку 2021 року. Це 1000 кв. м із приміщеннями для придумування нових страв, тестування інгредієнтів та продуктів, сенсорного аналізу й виробництва готової до вживання та розігріву їжі. Кулінарний центр став важливою платформою для майбутнього розвитку українських сегментів B2B, B2C та HoReCa.

Холдинг продовжить розгортання мережі "М'ясомаркетів" (180 точок на кінець 2021 року) та магазинів швидкого харчування "DonerMarket", де продають донер і шаурму (наразі 49 точок).

У 2021 році обсяг продажів кулінарної продукції компанії зріс на 570%, з 1,9 до 12,8 тис. т. І це найкращий показник правильності вибраної стратегії”, - розповів експерт.

Додамо

У “Мінфіні” підкреслили, що існують принаймні 3 причини, чому аналітики радять інвестувати саме в МХП. Це, зокрема, те, що завдяки майбутньому скасуванню квот на імпорт української курятини, до чого наразі готуються в ЄС, виростуть обсяги експорту МХП.

На дохідність акцій також впливає й позитивна динаміка та вихід на рекордні рівні операційних і фінансових показників: у 2021 році МХП отримав рекордний прибуток, про що свідчить звіт компанії.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    Шуфрич підтвердив, що виїхав з України. Обіцяє повернутись

     • 130264 переглядiв