“По світу ми бачимо вже протягом п’яти тижнів стабільність цін на котирування валюти. Зараз зростає попит на дизпаливо, зараз активно купують аграрії дизель, зростає попит. Дефіциту немає, однозначно. Експорт йде і з Росії, і з Білорусі основні потоки. Також ми бачимо, "Укртатнафта" виставляє на продажі на біржі свої об’єми - це вперше за 4 роки ми бачимо, що у вільний обіг Кременчуцький НПЗ видає нафтопродукти.
Тобто, зараз чинників як таких для змін цін немає ні для пального, ні для дизеля. Зараз більш-менш стабільно. Дорого, але стабільно”, - сказав він.
Однак, за словами експерта, ситуація на ринку скрапленого газу інакша.
“По скрапленому газу, тут ситуація трохи інша - реакції через те, що декілька імпортерів ще заблоковані, реакції на ринку ще немає, тому що якраз відбулося зменшення цін на зовнішньому ринку, і ще немає такого стрімкого зростання попиту в Україні. Це відображення буде, але трохи пізніше. Десь на кінець березня ми вже побачимо цю реакцію”, - додав О.Сіренко.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, роздрібний продаж бензину в Києві у січні знизився на 16,3%.
За даними експертів, до зменшення обсягів реалізації пального веде підвищення цін на пальне.
Разом з тим, за словами генерального директора мережі АЗС WOG Сергія Корецького, нафтотрейдери не зацікавлені у зростанні цін на бензин, бо це призводить до зниження купівельної спроможності і скорочення обсягів нафтового ринку.