Деталі
Участь у заході взяли керівник напряму соціального аудиту “МХП” Вікторія Нагірняк, директор благодійного фонду “МХП — Громаді” Тетяна Волочай, керівник відділу національних проектів благодійного фонду “МХП — Громаді” Ганна Тарасевич. Модератором заходу виступив модератор Дмитро Руденко.
Зокрема, Нагірняк у своєму вітальному слові наголосила на важливості стабільної роботи економіки України в умовах війни, і розповіла про роль бізнесу у цьому напрямку.
“Головна роль бізнесу сьогодні, як великого, так і маленького — це відповідь на ті воєнні активності, які зараз відбуваються”, — зазначила вона.
Також керівник напряму соціального аудиту “МХП” Вікторія Нагірняк розповіла про старт конкурсу бізнес-ідей “Роби своє”. Уточнивши, що цей конкурс є можливістю для мешканців сіл та міст реалізувати свою давню мрію.
“Ми закликаємо великих, вже реалізованих підприємців, або ж маленьких, долучатися до цього проекту. Усім вам допоможе наша команда експертів.
Також, ми будемо закликати працівників МХП виступати у ролі інтелектуальних волонтерів. Наша активність є дуже важливою сьогодні, адже лише так ми зможемо вибудувати опору для економічної стабільності нашої України”, — заявила вона.
Своєю чергою директор благодійного фонду “МХП — Громаді” Тетяна Волочай розповіла про філософію проекту, його основні конструктивні впливи на громаду.
Історія конкурсу
Так, вперше МХП запустив даний проект у 2016 році, і проводив його чотири роки поспіль. За цей час було підтримано 250 бізнес-ідей на суму понад 11 млн грн.
У 2021 році МХП реалізував даний проект за підтримки уряду Швеції, у партнерстві із програмою розвитку ООН в Україні. Це була програма “Посилене партнерство задля сталого розвитку”, а сам конкурс мав назву “Село. Кроки до розвитку”.
“В умовах війни, ми вирішили зробити відповідь на виклики, які дає сьогодення. Хочемо дати підтримку бізнесу в малих містах і селах”, — заявила директор благодійного фонду “МХП — Громаді” Тетяна Волочай.
Реалізація конкурсу
Конкурс “Роби своє” реалізується у наступних областях: Вінницька, Черкаська, Дніпропетровська, Київська, Львівська, Івано-Франківська, Тернопільська, Хмельницька, Чернігівська, Сумська та Волинська області.
Конкурс буде проводитися для тих, хто:
— має ідею, і давно хоче втілити її у життя;
— має справу і потребує підтримки;
— залишив окуповані зони і оселився в іншому, більш безпечному місці в Україні;
— є військовим, який повернувся із зони проведення бойових дій, і має внутрішній ресурс, щоб почати власну справу;
— хоче розпочати власну справу.
Також Волочай розповіла про навчання і фінансову підтримку проекту. Вона уточнила, що учасники конкурсу можуть пройти шестимодульний курс, де вони вивчатимуть основи формування бізнес-плану.
“Окремим бонусом ми запропонуємо навчальний курс із SMM (Social Media Marketing), де фахівці дадуть пул інформації про сучасні тенденції. Зокрема, як просувати продукцію через соцмережі, як брендувати її.
Це буде навчання про те, як робити бізнес в нинішніх умовах”, — поінформувала вона.
Про те, як подати заявку на участь у конкурсі, та на що можна витрачати грантові кошти розповіла керівник відділу національних проектів благодійного фонду “МХП — Громаді” Ганна Тарасевич.
Зокрема, вона уточнила, що грантове фінансування можна використати на придбання будь-якого обладнання, яке необхідне для того, аби бізнес запрацював.
“Це може бути обладнання, витратні матеріали, надання послуг, закупівля спорядження, устаткування, виробничих ліній. Все, що стосується напрямку вашого бізнесу.
Грант становить від 50 до 100 тис. грн. В рамках цього бюджету ви можете планувати кошти на реалізацію свого бізнесу”, — сказала Тарасевич.
А подати заявку на участь у конкурсі можна через сайт doyourbusiness.com.ua. Він містить форму для реєстрації і вичерпну інформацію про проект, додала Тарасевич.
“Після реєстрації із вами зв’яжеться координатор конкурсу”, — уточнила вона.
Довідка
МХП — провідний виробник курячого м’яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів (“Наша Ряба”). Засновник компанії — Юрій Косюк.