“Рейтинг Кличка падав. На початку вересня після падіння він повернувся до січневих показників. Бо наприкінці літа Кличко почав інформувати про себе киян шляхом газет, реклами. А от уже у 20 числах вересня – наше останнє дослідження датоване 21-22 вересня, і тут ми бачимо падіння рейтингу Кличка”, - сказав він.
Причини цього падіння експерт вбачає у тому, що, по-перше, почали визначатися інші партії, кандидати, заявляти про себе. А по-друге, люди почали аналізувати підсумки 5-річної роботи Кличка.
“На падіння рейтингу Кличка впливає його 5-річна діяльність. Тому що обіцянок було дуже багато. Але зараз, негативні оцінки розвитку Києва за його каденції перевищують позитивні.
Особливо показово – це я можу сказати як житель Русанівки Дніпровського району - багатостраждальний міст Патона. По ньому було стільки проблем і поривів – ледь не екологічних і техногенних катастроф, і активісти неодноразово зверталися, били в набат, що потрібна реконструкція комплексна і ґрунтовна.
А натомість гроші витрачаються на всяку показуху типу прозорого моста на Володимирській гірці. Так от що зробив Кличко? Буквально після цих звернень активістів вийшло розпорядження КМДА, що начебто затверджується програма капітальної реконструкції мосту Патона, яка має закінчитися аж у 2025 році. Тобто на свою п'ятирічну каденцію він вирішив дати ще обіцянку по мосту Патона. Бачте, це показники безсистемності, неефективності і метушливості”, - вважає експерт.
Лагутов також констатував, що число киян, які ще не визначилися з вибором, зараз падає. А електоральна стеля Кличка – складає приблизно 30%.
“...за рахунок тих, хто починає визначатися не на користь Кличка – падає його рейтинг. І набирають ті, хто йому опонують, а опонують йому всі інші. А тому питання лише в наявності достойної альтернативи”, - додав він.
Як писав УНН, за словами Юрія Палійчука, спікери партії ЄС працюють "агітаторами" у Кличка.