"Коли говорять про те, що нам потрібно захистити український ринок, у мене зустрічне запитання - про який ринок йдеться? Назвіть мені машини, які ми виробляємо? У нас немає розвиненого автомобілебудування. Було б - ми б робили для нього преференції. Нагадаю, що Україна - член СОТ (Світова організація торгівлі - ред.), і тут особливо не розженешся. Тому, нам потрібно тверезо підходити до питання: завезли величезну кількість машин - будьте ласкаві, сплатіть податки в бюджет", - зазначив Яценко.
Політик вважає, що розмір мита повинен бути в межах розумного, щоб власники таких авто змогли заплатити ці гроші в бюджет.
"В Україні вже завезено величезну кількість таких машин ("євроблях" - ред.). У парламенті існує багато пропозицій, як вирішити проблему. Особисто я вважаю, що потрібно ввести мито за реєстрацію, фіксоване, але з обмеженим терміном дії. Умовно - 500 євро в рік, які потрібно сплатити до 1 січня. Занадто велику суму встановлювати не варто - люди її не осилять", - сказав він.
Питання з реєстрацією "євроблях" дійсно актуальне і потребує якнайшвидшого вирішення, впевнений Яценко.
"У правоохоронців немає даних про водіїв, які керують "євробляхами". Непоодинокими є випадки, коли водії "євроблях" покидали місце ДТП, а знайти винуватця - неможливо", - пояснив він.
Нагадаємо, у громадській організації "АвтоЄвроСила" вважають, що вирішити питання з реєстрацією "євроблях" заважають українські автодилери, які лобіюють інтереси свого бізнесу в парламенті. Головним "ворогом" називають члена комітету ВР з питань податкової та митної політики Дмитра Святаша - фактичного бенефіціара автокомпаній "АІС".
Раніше УНН повідомляв, що компанії "АІС" продають в Україні заборонені російські автобуси, незважаючи на санкції РНБО.