Цитата
“Це моя давня мрія. Ми зможемо розробляти нові продукти для себе й інших компаній, вивчати смаки різних сегментів споживачів, проводити дегустації, збирати фокус-групи, тестувати пакувальні матеріали і ще багато чого. Це буду міні-МХП”, — прокоментувала Олена Косюк, яка в МХП очолює Департамент технології, якості та безпеки харчової продукції.
Архітектура фабрик наразі технологічно не підходить для роботи з кулінарними продуктами, пояснила вона, тому вибір був: шукати підрядників або створювати своє.
“Коли ми в МХП почали розробляти кукбокси (набори продуктів, з яких можна за 15 хвилин приготувати страву, як у ресторані), в одному з боксів був набір для салату „Цезар“, до якого, як відомо, входить не лише курка, а й інші інгредієнти, з якими МХП раніше не працював. Довелося вчитися нового і придумувати, як правильно запакувати, щоб зберегти свіжість продуктів”, — розповіла вона.
Доповнення
МХП трансформує бізнес з сировинної компанії у кулінарну. У 2020 році компанія запустила нову мережу роздрібної торгівлі -
“М’ясомаркети”. До кінця 2023 року МХП планує відкрити 2000 “М’ясомаркетів”. З минулого року МХП також розвиває два ресторанні формати — шаурмові “Doner Market” та гостростудії “Секрети шефа”.