Загалом на впровадження електронного квитка КМДА вже витратила 504 млн гривень.
"Працює е-квиток в дуже обмеженому вигляді, і йде відвертий саботаж його повноцінного впровадження", - коментує експерт з питань транспорту В'ячеслав Коновалов.
Для прикладу, електронний квиток у громадському транспорті Чернівців "з нуля" було введено менше ніж за рік. У Тернополі е-квитком можна розрахуватися навіть в приватному транспорті – маршрутках.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тільки один кандидат має реальні шанси перемогти Кличка на виборах - політолог
Натомість у Києві е-квиток ввели виключно у транспорті муніципального виду власності. З метою мати від того певний зиск, каже Коновалов.
"Е-квиток ввели у великих автобусах, трамваях, тролейбусах, і трохи в метро. Таким чином міська влада намагається максимально підім'яти цей електронний квиток під свою систему там, де вона контролює фінансові потоки. Річ у тому, що Kyiv Smart City - це державно-приватна структура, яка по факту контролюється Кличком.
Начебто легальна структура, впровадження е-квитка провели через закон, але гроші там розкрадаються тільки так. Бюджети собі Kyiv Smart City придумує ті, які захоче, і отримує відкати. Така собі корупційна схема, через яку освоюються сотні мільйонів гривень на цих е-квитках у громадському транспорті. Таке собі державно-приватне злодійство", - коментує експерт.
Ще одна транспортна проблема для Києва – старі і непотрібні маршрутки, каже Коновалов.
"Якби Кличко хотів, щоб усе було прозоро - він врешті-решт зайнявся б громадським транспортом великого габариту і витіснив маршрутки. Один великий автобус замінює від 7 до 15 маршруток, в залежності від габаритів.
Натомість Кличко продовжує розповідати про те, що ми постійно закуповуємо по 150-200 нових автобусів, при цьому на вулиці Бориспільській, біля АТП № 7, стоїть понад 200 великих справних автобусів", - додає Коновалов.
Як писав УНН, за словами Віктора Глеби, Кличко ніколи не керував містом самостійно, за нього це робили і продовжують робити "смотрящі".