Як повідомили у прес-центрі Львівської залізниці, найбільше нині потерпають від злодіїв господарства колії та сигналізації і зв’язку, де з початку року зафіксовано відповідно 132 та 97 крадіжок і пошкоджень обладнання та елементів інфраструктури. Варто врахувати, що окрім прямих збитків, заподіяних зловмисниками, на плечі залізниці лягають і додаткові витрати коштів та робочого часу працівників підрозділів, що необхідні для усунення наслідків крадіжок та відновлення надійної роботи залізничної інфраструктури.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Луганщині зловмисники розібрали “законсервовану” залізничну колію
Крадіжки та пошкодження елементів залізничних конструкцій, приладів чи рухомого складу, які злодії зазвичай цуплять задля копійчаної наживи, можуть стати причиною аварій із непередбачуваними наслідками та призвести до людських жертв чи техногенних катастроф, зазначили у Львівській залізниці.
Як відзначає видання, на апаратній нараді керівництва магістралі виконавчий директор регіональної філії “Львівська залізниця” Володимир Крот дав доручення підрозділам воєнізованої охорони посилити заходи зі запобігання крадіжкам майна залізниці та стороннього втручання в роботу магістралі, в тому числі активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через крадіжку дроту експрес простояв дві години
Крот також запропонував керівникам служб розглянути можливість організації системи громадського контролю за схоронністю майна залізниці, особливо в тих господарствах, де в цьому є нагальна потреба.