“Суб’єкт права на конституційне подання звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням визнати такими, що не відповідають частині першій статті 8, частинам першій, другій статті 32 Конституції України (є неконституційними), положення абзацу першого пункту 40 розділу VI „Прикінцеві та перехідні положення“ Бюджетного кодексу України, відповідно до яких „під час здійснення повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині моніторингу пенсій, допомог, пільг, субсидій, інших соціальних виплат Міністерство фінансів України має право на безоплатне отримання інформації, що містить банківську таємницю, персональні дані, та на доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування“, в частині, яка передбачає право Міністерства фінансів України на отримання інформації, що містить персональні дані”, — йдеться у повідомленні.
Як зазначається, 14 червня Конституційний Суд України у порядку письмового провадження розпочав розгляд справи за конституційним поданням Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
У ході пленарного засідання Велика палата Конституційного Суду України заслухала суддю-доповідача Олександра Литвинова щодо змісту конституційного подання та позицій посадових осіб держави і науковців щодо питань, порушених у конституційному поданні.
Конституційний Суд України завершив слухання справи на відкритій частині пленарного засідання і перейшов до закритої частини пленарного засідання для ухвалення рішення.
Головував на пленарному засіданні заступник Голови Конституційного Суду України Олександр Тупицький.
На пленарному засіданні були присутні постійний представник Верховної Ради України у Конституційному Суді України Анатолій Селіванов, представник Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Віктор Барвицький, представники засобів масової інформації.
Нагадаємо, 4 березня 2018 року набрав чинності закон про кредитний реєстр НБУ.