Так, згідно з вимогами закону, підприємства, що претендують на державну підтримку, повинні відповідати як мінімум 2 із 3 вимог.
Вони мають:
- здійснювати розробку, виробництво, ремонт авіаційної техніки та авіаційних двигунів;
- виконувати державне або оборонне замовлення на розробку, виробництво, ремонт авіаційної техніки та авіаційних двигунів;
та/або
- забезпечувати виконання Україною міжнародних зобов'язань з реалізації міжнародних контрактів з розробки, виробництва, ремонту авіаційної техніки та авіаційних двигунів.
Згідно із законом, підприємствам галузі, що відповідають вимогам закону, передбачена державна фінансова підтримка збуту авіаційної техніки вітчизняного виробництва через механізм здешевлення кредитів шляхом часткової компенсації ставки за кредитами комерційних банків, залученими суб’єктами господарювання у національній валюті для закупівлі такої техніки.
Ухвалена урядом постанова передбачає включення до переліку суб’єктів літакобудування, яким передбачена державна підтримка, чотирьох підприємств:
- ТОВ Науково-виробнича фірма "МС АВІА-ГРЕЙД";
- ТОВ "Науково-виробниче об’єднання "Авіа";
- ТОВ "Вінницький авіаційний завод";
- ТОВ "Інспецпром".
Як повідомляв УНН, "Антонов" цього року планує відновити серію випуску Ан-148, Ан-158 та Ан-178.